Konsten att se pigg ut.

Jag erkänner, jag är en liten nörd som brukar planera kvällen innan vad jag ska ha på mig dagen efter (ni förstår va?!). Detta har i alla fall sina fördelar:
  • Jag kan sova typ jättemycket längre på morgonen och ändå se fab ut under dagen. (Addera sminknecessären i väskan och du är fit for fight)
  • Jag riskerar inte att se ut som ett mongo när jag kommer till skolan på morgonen. Med det menar jag att kläderna är ut och in, bak och fram, eller helt enkelt inte mina.
  • Jag lägger ut dem strategiskt så att jag faktiskt kommer ihåg att jag ska klä på mig.
  • Jag hinner äta frukost. Ibland.
  • Jag hann skriva det här inlägget. Haha, jag skoja! Såklart skrev jag det igår kväll och nu fyller jag bara på med en mening.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits