Fuckin ey.

Fy fasen vad det rycker i skonerven. Jo, jag har en sådan! Den sitter mitt emellan sexnerven och vinnerven. Jag måste typ ha ett par nya skor nu.

En annan nerv som borde stimuleras lite mer just nu är pluggnerven, den håller på att förtvina nu när jag sitter här och är ytlig. Imorgon infaller sista plugghetsen, fy fan. Ja, just ja! Det är ju meningen att jag ska sova i natt också ja... Det går jävligt bra det här måste jag säga. Och jag skyller allt på att jag inte kunde logga in på webblogg under typ hela fem minuter!

Så, bara ett par svordomar.

Kommentarer:
Postat av: Frida

Fan den där pluggnerven blev jag nog utan eller så var shoppingnerven så gigantisk och tog all plats. Shopping borde införas som ämne på universiteten!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits