Feed the hungry

När två personer som på varsitt håll blivit bortskämda av familj med hemlagad mat en längre tid möts igen blir det lite av en chock. Allt som matlagning hör till är som bortblåst. Så här har det endast ätits oxpytt i x antal dagar, till frukost lunch och middag.
Igår när jag var ensam till middag lyckades jag blanda ihop en sallad istället för pytten, med förklaringen att jag hade glömt bort hur spisen funkar.
Idag fick jag kväljningar av enbart lukten så jag matvägrar (rent ofrivilligt egentligen eftersom jag inte vet hur jag ska ta mig till för att laga något annat). Det lär ju inte bli bättre den närmsta tiden heller med tanke på att vi är mitt uppe i pluggpaniken (=rent generellt dåliga matvanor). Jag drar därmed slutsatsen att jag kommer se ut
så här om en vecka.
Detta hände alldeles precis nu:
PC: Mmmm...
Tesan: Va?!
PC: Inget speciellt, bara väldigt god mat
Tesan ser ut som ett stort frågetecken... Och så kör han in tre gafflar till...
image914

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Bästa maten någonsin!

2008-01-27 @ 22:02:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits