Uppdatering, fortfarande internetlös.

Nu har jag börjat be för att internet ska börja fungera, inte nödvändigtvis ikväll men snälla, på lördag kanske? Det har endast med sällskapet att göra, för efter lördag är jag sällskapslös hemma i lägenheten i en hel vecka! Jag är alltså i stort behov av internet.
Annars då?
Jag tråkar loss i skolan med hjälp av en sjukt ointressant och ostimulerande kurs, jag börjar känna mig hemma i söderslummen, jag har till och med gett mig ut i mörkret alldeles ensam för att hitta en skabbig tempobutik som satt och tryckte på ett H&M-paket till mig. Jag kom hem hel tack och lov.
Ikväll ska jag och Prince Charming mysa ihjäl varandra för att det är alla hjärtansdag, vår halvårsdag, för att jag ska på kryssning imorgon, för att PC ska till Chamonix på lördag och för att vi tycker om varandra.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits