Två tuttar för mycket

Det finns en herrtidning som heter FHM (fyndig förkortning på For Him Magazine). I alla fall så finns det en sida i den här tidningen (säkert i en massa andra liknande också) där vilken tjej som helst kan "vika ut sig" och på så sätt till exempel "ge igen" på ett ex eller liknande. Alltså jag förstår inte hur det här fungerar!
Det är väl tänkt typ så här:
"Haha, kolla på mig nu, kolla vad du missar!!"
Men i mitt huvud så tänker jag bara, vilken normal kille skulle efter det här vilja ha tillbaka den här tjejen? Finns det någon som tänker: "Jamengu nu vill jag verkligen ha dig tillbaka, nu när du fläkt ut dig för hela Sverige!" slänger sig på telefonen och ringer den här tjejen?

Bara en tanke så där.


Kommentarer:
Postat av: Linda

människor är konstiga

2008-02-07 @ 18:07:55
Postat av: Sandra

haha det stämmer faktiskt!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits