To do och to did.

Man är ju sjukt produktiv när man är själv. Så här har veckan sett ut och de närmsta dagarna är även de fyllda till bredden.
Frdag: Kryssning
Lördag: Ute på havet
Söndag: Pizzabak och film med familjen
Måndag: Skola, middag och stan med L
Tisdag: Skola, stan för att fixa lite till mitt lilla inredningsprojekt
Onsdadg: Skola, fixa inredningsprojekt, städa, tvätta, slappa
Torsdag: Skola, långlunch med C och E, ligger i soffan och orkar inte röra på mig, ska gå och kopiera nycklar och sedan middag och utgång med K och nu även H (jippi).
Fredag: Skola (förhoppningsvis) och sedan drinkkväll med tjejerna i klassen
Lördag: Prince Charming kommer hem igen så jag kommer pussas en massa och sen hoppas jag att jag hinner träffa N och N vid en eventuell utgång
Söndag: Jobb kanske? Schemat kommer idag så jag får väl se, annars förväntar jag mig frukost på säng och helkroppsmassage.
Nej, nu ska jag sluta att bara ligga i soffan.
image935
Precis lika graciös.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits