Myshetsfaktor.

Vår lägenhet börjar arta sig och det är nästan mysigt där nu. Härom dagen låg vi omslingrade i soffan och zappade teve, så himla mysigt. Det är vid sådanna tillfällen en pojkvän verkligen är toppen. Så tänker jag: Varför ligger vi inte här i soffan oftare, och bara zappar teve och kramas? Varför känns den här mysheten så obekant på något vis? Men det kanske är den nya lägenheten som gör allt så mycket mysigare?
Så mitt i allt mys slog det mig: Vi har inte inte internet än = Prince Charming och jag har inte ens rört våra datorer sedan vi flyttade in.
När det inte finns internet så finns det heller inga bloggar eller forum vilket leder till att man tvingas att umgås. Jag kanske ska ringa Bredbandsbolaget och be dem skjuta på uppkopplingsdatumet lite...
image929
Folk som vet vad mysigt är: Världsrekordinnehavarna i att ligga sked.

Kommentarer:
Postat av: Daniella

det låter vettigt, ring dem! ;D


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits