Glamourfaktorn en lördagsförmiddag.

image938Ligger i sängen med datorn i knät och är lite smått bakis. Glamourfaktorn är nere på botten, jag har på mig en väldigt fin mörkblå t-shirt (inte min och mer säger jag inte). Så, här ligger jag och försöker att inte skymta diskberget från igår i köket, tittar på roliga bilder från igår och planerar kvällens outfit. En riktigt bra start på en ledig lördag med andra ord. Och bättre kommer lördagen bli, jag ska få hångla idag, med en kille!

Fick mess igår om att alla var hela och att skidåkningen var slut för denna gång, några timmar snenare fick jag mess av lillebror prins som berättade att Prince Charming fixat fin blåtira. Jag hade det på känn, man ska inte ropa hej!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits