En striptease

image945
Såååå, nu sitter jag helt slutkörd i soffan. Var helglad eftersom inventeringen på jobbet gick supersnabbt så jag fick gå hem jättetidigt istället för jättesent. Men så kom man fram till centralen och tuben stod typ stilla. Satt och läste (tack boken!) i en halvtimme medans vi kom tre stationer framåt innan tåget togs ur trafik. Jamenjippi liksom. Så jag gick en sväng, rätt in på närmsta Sleven och köpte glass. Sen tog jag en taxi hem. Gonatt på den. Men jag är rätt glad ändå, jag har köpt nya skor idag.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Jag vill ses skorna!! Haha, jag skrev "korna" först...

2008-02-29 @ 10:03:39
Postat av: Britta

Jag vill också se skorna!!

2008-02-29 @ 16:11:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits