En spärr hit eller dit.

image936Ja, igår visade det sig att mitt visakort hade blivit spärrat. Detta på grund av att jag har beställt ett nytt kort och då spärrar de tydligen mitt nuvarande kort på en gång (och så var det inte förrut!).
Det var ju faktiskt inte kul hur man än vända och vred på det, jag har ju för närvarande ingen sambo så där stod jag alldeles ensam med cirkus fem och femtio på fickan. Som den snälla damen på Skandiabanken uttryckte det: Men lilla gumman! Dessutom bor familjen på andra sidan jorden (eller ok, andra sidan stan). Jag hade tur och kunde låna en slant (till det nödvändigaste) av päronen så att jag kunde klara mig ett par dagar i alla fall.

De pengarna har hittills gått till:en flaska vin, garderobsavgift, fyllekäk, tandkräm och helgoutfit. Helt klart det mest nödvändiga.

Nej, nu ska jag supa klasskompisarna fulla med min tax-free-sprit!
Puss

Kommentarer:
Postat av: Ida

Haha. Klart det nödvändigaste! :) Beställde också nytt kort precis, men de sa att de skulle spärra kortet direkt så jag hann ta ut pengar i alla fall!

Postat av: Tesan

Jag gjord det vi internet och där fanns INGEN info angående detta :/

2008-02-23 @ 03:49:15
URL: http://tesans.webblogg.se/
Postat av: Carin

Kommentar till sista meningen:
Det lyckades du verkligen med! :P

2008-02-23 @ 09:27:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits