Det kurrar i magen

Det fullkomligt stinker i lägenheten, det stinker vitlök. Vi har dränkt potatisklyftor i vitlök, vi har tzatsiki i kylen och sen ska vi vräka i oss fetaostbiffar. Det märks att jag inte har ätit på hela dagen, typiskt dåligt. Nej, nu ska jag fredagsmysa istället och sen ska jag jobba hela helgen. Sådeså.

Angående mina nya skor.
Alltså jag skulle jättegärna vilja visa mina nya snygga skor men min kortläsare fungerar tydligen inte och jag hittar ingen sladd till kameran heller och de finns inte på wedins hemsida. Så det får bli en annan gång.

Kommentarer:
Postat av: Linda

Okejdå... Men nästa gång du köper skor kräver jag en bild! ,)

2008-03-01 @ 18:53:52
Postat av: Marre

Svarta, lite lackiga? :) Köpte iaf jag idag på wedins.. gryyymma :)

2008-03-01 @ 22:30:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits