Dagens citat

image928Tesan och Prince Charming sitter och pluggar på varsitt hörn i vardagsrummet. Under tiden sitter de också och kastar ur sig fula ord till varandra, det är på gränsen att de ska börja slåss snart. (Det hela började med att någon var dum nog och hällde grapefruktjuice över sig själv och soffan, tre gånger på rad! Och han kallar sig bara klumpig, jomenvisst)

...
Prince Charming: Meh, tycker du inte om mig?
Tesan: Nej!.. Du stör mig!
Prince Charming: Bättre att störa än att vara störd.
Tesan: Tack för den.

Jaja, vi är vänner nu i alla fall, tror jag. Min pusstrejk är hävd i alla fall.

Dugga om några timmar nu och den här gången tänker jag också
skylla på sex, utan att ljuga.

Bild: tdog-art.com

Kommentarer:
Postat av: Shopaholicmamman

undehållade blogg


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits