1 + 1 = Kaos

Okej, själva flytten av möbler är förbi och det är dessutom den antiklimaxladdade flyttstädningen (jobbigt värre att lämna ifrån sig en tiptop-lägenhet!). Men den nya lägenheten är ett bombnedslag. Igår fick vi utöva avancerade placerings- och förflyttningsstrategier för att kunna ha familjen där på en lägenhetstitt. Kartonger från golv till tak överallt.
Det blir ett rejält kaos när två personer ska försöka flytta in på samma lilla yta. Jag ska aldrig flytta ihop med någon annan igen! Passande nog så åker Prince Charming på skidsemester snart vilket betyder att jag har hela lägenheten för mig själv. Låt mig översätta: Detta betyder att jag kan styra, ställa, möblera, slänga och köpa vad och hur jag vill och låter det bli världens surprice för honom när han kommer hem igen. Skitbra tycker jag, mindre bra tycker Prince Charming och slänger oroliga blickar mot den stora DIF-lådan. Mohahahaha!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

släng DIF lådan direkt han gått hemifrån! usch! haha.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits