Det är ju faktiskt internationella orgasmdagen.

Tesan och Prince Charming går igenom centrum.

Prince Charming: Alltså jag har sån sjuk träningsvärk på insidan av låren. Jag fattar inte varför, jag har ju inte ens tränat insida lår!
Tesan: Du, det är nog från en helt annan slags träning, typ sängakrobatik.
Cirka tre sekunder senare går två tjejer förbi oss.
Tjej 1: Alltså jag har en sån sjuk träningsvärk på insidan av låren, jag fattar verkligen inte varför!

Sedan brast Pince Charming och Tesan ut i ett hysteriskt skrattanfall.

Kommentarer:
Postat av: vickan

alltså den här bilden på kvinnan. der ser fan ut som att hon har buttimplants!! om inte..hur fan tränar man för att få en sån som hon har?!?!

2008-08-13 @ 14:28:04

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits