World's best girlfriend.

Jag tänkte bara skryta lite om vilken bästig flickvän jag är. Idag har jag polerat lägenheten så att den skiner. Fick ett såndant där jätteryck när jag var på väg hem. Skickade iväg ett meddelande till Prince Charming och påpekade hur mycket han skulle tycka om mig när han kom hem. Det var en lite förvånad Prince Charming som kom hem för ett litet tag sedan.
Han gick direkt till kylen och sa nöjt: Jag visste att du hade bakat åt mig, men jag visste inte att du hade städat. Du har ju städat jättemycket!
Tesan: Jag sa ju att du skulle tycka om mig!
Prince Charming: Men så här mycket? Jag trodde inte jag kunde tycka om dig så här mycket.

Det måste ändå vara bra betyg!
image999
Nu ropar han på mig, jag måste tydligen hjälpa honom att skära kakan också. Men det gör jag så gärna!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits