Simultankapacitet och hårdheten själv.

Jag kan aldrig bara ha en flik öppen när jag sitter och surfar runt. Just nu gör jag följande saker samtidigt:
Flik ett: Överväger att köpa skor jag egentligen inte har råd med (om jag ska resonera smart och tänka på att det är långt kvar till löning) ifrån Asos rea. Det lutar mot att jag låtsas som om jag har råd, det brukar funka.
Flik två: Läser underhållande bloggar. Dagens citat blev "Egentligen ska man äta deras pannkakor, men jag undviker ju kolhydrater (i mat!) så gott det går." -Blondinbella. Ja du, det brukar vara i maten kolhydraterna håller hus... Prince Charming kom med förslaget att hon kanske menade sperma utöver maten.
Flik tre: Letar efter intressanta kurser inför hösten, måste ju söka innan den 15:e = galet!
Flik fyra: Skriver här, duh!
Flik fem: Googlar "semen content" (Mostly sugars and amino acids - what you'd find in your average can of soda. Ehm, jag tackar nej till spermaläsken faktiskt)

Ja, annars då?
Jag har dränkts i
haschrök, gjort en halv helg i Uppsala (inklusive nation, utgång, brunch, shopping och sol på brygga), varit på korridorsfest, jobbat och nu på kvällen var jag ute och sprang igen - i regnet! I feel like superman, så jävla hård!
image995

Kommentarer:
Postat av: Linda

jag tror också att hon försöker vara rolig och syftar på sperma..

2008-04-07 @ 18:04:12

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits