Jaha, då var det officiellt sommar.

image1005
Idag har svenskarna (eller i alla fall stockholmarna) bestämt sig för att det är sommar. Följande har observerats under denna soliga dag:
  • Flera tjejer i jeanskjol (varför kommer den bara fram tillsammans med värmen?)
  • En tjej med den klassiska "nu-är-det-sommar-outfiten": Jeanskjol, vitt linne och en rosa kofta samt en stråväska och stora solglajjor.
  • En grabb som dammat av motorcykeln och tar en testrunda med flickvännen lättklädd bakpå.
  • En kille i shorts och flip-flops.
  • Typ 1000 par tygskor.
  • En strippande kille som blev en kille med bar överkropp.
  • Folk ätandes och fikadendes utomhus.
  • En massa vita bara armar (och en del ben).
Själv var jag kontorsklädd med skinnjacka. Missförså mig inte, jag avgudar det fina vädret!

Kommentarer:
Postat av: Linda

man får nästan känslan av att du klagar ;)

2008-04-25 @ 17:06:17
Postat av: Tesan

Jo, jag vet, därför jag la till det där på slutet... Jag tycker bara att det är ett roligt "fenomen".

Postat av: Linnea

Så fort värmen kommer åker kläderna av :9

2008-04-28 @ 15:26:58
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits