It was my T-day.

Igår vad det Tesandagen, alltså min födelsedag! Och det var den bästa dagen. Själva firandet började redan under fredagkväll med goda vänner, litervis med vin och en massa ost! Igår när jag vaknade tog Prince Charming fram penna och papper så skrev han ner en lista på allt jag ville ha til frukost och så gick han och handlade det.
Efter det åkte vi iväg till för mig en okänd destination, jag blev överraskad med chokladmassage och en ansiktsbehandling. Himmelriket i en och en halv timme. Jag luktade godis hela dagen efter det.
Efter detta var det tårta med hela familjen och sedan en underbar middag med Prince CharmingBrasserie Godot. Sedan slank vi in hos en klasskompis som hade inflyttningsfest.

Summa summarum, en mycket lyckad T-day!
image1007

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits