Doin' some snoking.

image1004
Nyss när jag satt och snokade runt på Facebook (ja, för vem gör inte det?) så kom jag på mig själv sitta och spänna varenda muskel i kroppen. Jag är så himla rädd för att jag ska råka skicka en friend request till någon (eller typ poka någon) jag verkligen inte vill vara kompis med på Facebook (te.x. den där skumma skumma jätteskumma och knäppa bruden i klassen). Jag sitter och dunderkoncentrerar mig medans jag förundras (och till viss del glädjs) över att vissa människor har öppna profiler.
Någon som känner igen sig?

Hahaha, jag skrattar åt mig själv.

Kommentarer:
Postat av: Carin

hmm... undra vem det kan vara som e så skum... :P

2008-04-24 @ 21:20:21
Postat av: Carin

och knäpp???

2008-04-24 @ 21:20:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits