Det blir en tjej.

Jag och Prince Charmings bror ingick ett vad i helgen. Det började med att vi diskuterade deras kommande syskon (inte riktigt på gång än, men det kommer). Jag är helt säker på att det kommer att bli en tjej och det visade sig att lillebror är helt säker på det motsatta. Vid ett ovanligt nyktert (kan man tycka) tillstånd började vadslagningen sätta fart. Det slutade i alla fall med att vi skakade hand och skålade i Minttu (då är det på allvar!) på följande:

Blir det en
tjej så måste lillebror tatuera in mitt namn någonstans på hans kropp.
Blir det en kille så måste jag tatuera in lillebrors namn någonstans på min kropp.

Nu får de sätta igång med the baby making. Här är lite tips på hur man ökar chanserna till en tjej (ska vidarebefodra).

Kommentarer:
Postat av: tinkerbellan

en kille blir det för oss iaf.. hehe

Postat av: Anonym

IT'S A BOY!

2008-04-03 @ 02:36:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits