Busigt värre.

Imorgon ska jag på studentskiva, det var ett tag sedan senast faktiskt. Det ska bli en upplevelse. I alla fall så är det semestertema och jag tänkte ut en lite halvkul grej till mig och Prince Charming (hallå, man måste ju matcha!!!). I alla fall så tyckte jag att jag behövde lite BUS så jag köpte ett par BUS-servetter härom dagen (eftersom jag har haft mycket bra erfarenhet av liknande innan). Igår var jag duktig och skrubbade mig innan själva BUSandet och sedan gick jag runt naken för att inte messa upp skiten (och allt sånt som står på sånnadära förpackningar). Inget resultat under kvällen men på morgonen tittar jag ner på mina ben och möts av fucking tigerränder, det såg ut som om jag var kamouflagemålad! Sen tog det någon millesekund tills det slog mig: Shit, ansiktet!
Så jag smög blundande fram till spegeln och som tur var så var det inte lika hemskt som benen men ja, fint?

Imorgon kommer det låta så här:
-Hej, vad föreställer du?
-Svensk sommar! (Ingen sol så jag har missbrukat BUS)

Anyways så fick jag mitt passerkort till jobbet idag. Det betyder att jag fotades idag. Jag i min BUS-katastrof. Det ser ut som om jag har mud-wrestlats. Japp.
image1000

Kommentarer:
Postat av: Tessan

Jag lag till dig under mina länkar, hoppas du inte har något emot det :) Gillar din blogg.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits