Är det en pik eller?

Dagens metro: Så impar du på din fotbollstokiga partner
image991
Jag har i alla fall lärt mig att grönt och vitt är fula färger ihop.
  1. Lär dig startelvan. Vad är startelvan, någon slags yogaställning i stil med solhälsningen eller plogen?
  2. Köp klubbens halsduk. Jag klär som sagt inte i rött och dessutom så kommer den inte matcha med något jag äger och det är faktiskt dags att plocka undan vinterkläderna nu. Det kanske finns en fin scarf istället?
  3. Håll koll på matchdatum. CHECK! Jag vet att det inte är match på min födelsedag.
  4. Sjung med i hejarklacken. Hahahahaha! Jag brukar i och för sig nynna "pissa på aik" lite då och då, gills det?
  5. Satsa på oneliners (lär dig tre citat som signalerar insatthet).
    - Hata aik.
    - Åh, min favorittröja! (Om en stor Djurgårdsmunktröja som jag gärna myser i)
    - Du passar så himla bra i blått.
Jag gillar det sista:
image993
Kul? Du menar väl dödligt allvar eller? Så har jag uppfattat det.

Förresten kan man tydligen heta DIF i
efternamn. Det märkte jag när jag gick igenom en massa papper på jobbet idag. Här är en jättebra bild med min superduperbraiga mobil. Host host.
image990
En annan sak jag har kommit på nu när jag åker en massa tunnelbana varje dag är att DIF har tagit över tunnelbanan, kolla bara på golvet!
image994

Håll ut kära läsare imorgon kommer ett fint inlägg om fotboll, sportblogg here I come!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits