shoppingdosen

I sommar har jag inte haft mycket till shoppinglust. Visst, det har blivit någon grej någon gång men ingen seriös shopping direkt. Detta på grund av en mycket omtumlande sommar och så klart, alla studenters eviga problem, sommarekonomin.

Så nu när pengarna rullat in (äntligen) så plötsligt exploderar mitt shoppingbegär! Shit pommes, jag är unstoppable! Måste nog skärpa mig lite. Men jag har i alla fall först och främst lagt pengar på de saker jag verkligen tänkt att jag ska köpa. (Försöker bortförklara mig)

Tro det eller ej, inte ett enda par skor.

Kommentarer:
Postat av: Ida

Hehe, grejt! Jag är också shoppingsugen så det räcker och blir över, men har sansat mig! Men med både csn och lön på kontot är det svårt! ;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits