Resultatet från gårdagen

image836Istället för att åka hem till Emelie igår som jag skrev att jag skulle göra tog jag en tripp ut till Gärdet för ite vindrickande. Sedan mötte jag upp Emelie och vi gick mot födelsedags-/inflyttningsfesten vi skulle till. Eftersom vi kom så sent så kände vi att vi låg lite efter och dumma som vi var så drack vi spriten alldeles för snabbt. Sprit slår ju lite senare... Vi hade i alla fall riktigt roligt och hoppade runt i sängen vilket resulterade i att Tesan fick en rejäl bula ovanför ögat. Jag var riktigt på lyset när jag åkte hem och en stackare var nog lite trött på mig när han fick möta upp mig vid bussen. Sov gott gjorde jag i alla fall.

Slutsats: Knän och ögonbryn ska inte mötas i hög hastighet.

Kommentarer:
Postat av: Daniella

nåja... det visar att du har levt lite iaf =)

Postat av: Sabine

Haha, du är ju för skön du. =)

2007-09-23 @ 20:24:26
URL: http://thisitellyou.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Ajajaj...

2007-09-24 @ 07:54:07
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits