Pling, Ett kundmeddelanade:

Jag började gapskratta igår när vi var och handla på Prisextra. Plötsligt ropar nämligen personalen ut i högtalaren:

-Kan den kund som tagit fel kundvagn vara vänlig att lämna tillbaka den vid...

Det här var kul för att:
  1. Det är ju inte sånt man får höra varje dag i högtalarna på Prisextra.
  2. Jag föreställer mig vagntjuven som först skrattar till sedan kollar ner i sin vagn och blir högröd när han/hon inser att det är han/hon som har fel vagn. Vagntjuven får pinsamt lunka tillbaka och lämna tillbaka vagnen.
  3. Jag föreställer mig den vagnlöse som säkert sprungit runt hela gigantiska Prisextra och letat efter sin försvunna vagn och sedan i förtvivlan fått gå till kassan/informationen för att be dem efterlysa hans/hennes vagn!
  4. Jag förseställer mig personalens min när den vagnlöse berättar situationen.
  5. Jag föreställer mig hur svårt det måste ha varit att hålla sig för skratt för killen som fick ropa ut det hela i högtalarsystemet.
  6. Jag föreställer mig det pinsamma mötet mellan vagntjuven och den vagnlöse. "Jaha, var det du som sprang iväg med min vagn?" "Ehhr, ja... Hehe, din vagn såg mycket godare ut...?"
    Så slutade det hela säkert lyckligt mellan vagntjuven och den vagnlöse, de gick säkert hem till den vagnlöse som hade köpt nytt gott thé och om några år har de två små knodd.
Haha!

Kommentarer:
Postat av: Sara

mycket bra teorier... men det första jag tänkte på var att det inte ens finns någon vagntjuv. Jag tror inte att personen leta tillräckligt bra så han står bara vid infodisken o ser dum ut... Sen när ingen kommer med vagnen så tänker de, jaja.. nu får jag väl "börja handla om igen"... och när personen handlat en halv ny vagn så får han syn på sin förra..... oooooops....

Postat av: Tesan

Hahahaha! Mkt bra teori där!

2007-09-26 @ 21:06:27
URL: http://tesans.webblogg.se/
Postat av: Egoina

hehe

2007-09-26 @ 22:31:09
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: malin

haha :) bra teori :)

2007-09-27 @ 16:52:30
URL: http://mmaaalin.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits