Min mamma är en lättroad liten tjej

Nu är det så här att min mamma är helt stormförtjust i Teliareklamerna. Härom dagen när jag var hemma och snyltade middag och fika hemma hos päronen smyger mamma upp till mig och ser ut som ett barn på julafton. Så småviskar hon exalterat till mig:

Vet du att det finns en tevekanal som endast visar Teliareklamerna?

Så står hon tyst ett tag med världens flin och liksom väntar på att jag ska hjula i köket av glädje eller något. Jag kan inte annat än att gapflabba, krama om min mor, klappa henne på huvudet och säga: Du är för söt du!

Kommentarer:
Postat av: issa

hehe..de är som min mormor..hon älskar ica-reklamena..hehe gulligt gulligt med de små liven som bli äldre ;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits