En sen men å så efterlängtad (eller hur?!)

image821image820
Tänkte jag skulle piffa till bloggen lite med en outfitbild, för det var ju ett bra tag sedan senast. Så idag har jag sett ut så här när jag suttit på föreläsningar om autoimmunitet och när jag övningskört.
Jag valde att klippa bort mitt huvud för att jag såg så himla sur ut och det stämmer inte riktigt överens med verkligheten.
Tunika från Lindex
Guldskärp, gammalt som skogen, från en byrålåda hemma hos mamma.
Jeans, James cured by Seun
Skinnskor från Wedins
Skinnjacka från Lindex
Sjal från H&M
Skinnväska, Maldi

Idag håller vi tummarna för Karin som spanat på lägenhet (och så håller vi tummarna för gul-rött-blått!)

Kommentarer:
Postat av: frida

tunikan var ursnygg! finns den fortf. kvar att köpa(a)?

Postat av: Tesan

Frida: Säkert, jag köpte den häromdagen :)

2007-09-17 @ 22:10:54
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits