10 favoriter just nu

Accessoar - Stora creoler hänger skönt i mina öron, då blir jag garanterat på bra humör!
Dryck - Har mest druckit Funlight Lemon Lime, men jag tar gärna ett glas
Marqués de Arienzo.
Mat - Vad som, jag är hungrig!
Låt - Thelma Houston - Don't leave me this way (fellänkad, NU är det rätt)
Plagg - Min söta blus från Lindex
Person - Jag är lite egenkär ; )
Skor - Mina svarta stövlar är to-die-for, jag kom på mig själv att spegla mig själv i allt möjligt igår när jag gick på stan, checkade in mina snyggaste.
Tidsfördriv - Dessa blogglistor kan fyllas i i evigheter, man glömmer (nästan) bort att man borde plugga!
Tv-serie - Dexter börjar sändas på 6:an på måndag och för oss som redan sett hela första säsongen så börjar säsong 2 snart i USA!! (Jag har redan de två första avsnitten, mohahaha)
Utanför dörren - Bara det faktum att jag just nu bor i stan! Ha!

Den här listan snodde jag från sötaste Sabine.

Kommentarer:
Postat av: Lovan

Det är bra att vara lite egenkär. Glöms nog ofta bort tror jag!

Postat av: Anna

söt blusen var!

2007-09-21 @ 20:54:42
URL: http://faantastique.blogg.se
Postat av: Lovan

Ja, man kanske inte borde läsa sånt ... jag vet, men det är svårt att undvika när det är det första man möts av på en tidnings hemsida.

2007-09-21 @ 21:35:26
URL: http://lovanf.blogg.se
Postat av: Sabine

WOHO!

2007-09-23 @ 20:24:51
URL: http://thisitellyou.blogspot.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits