Överkonsument, javisst! Får det lov att vara en riskaka?

Jag har börjat fundera på om man kan överkonsumera riskakor och vad det då skulle ha för konsekvenser. Till detta hör det att jag tror att jag är på väg över den där tröskelgränsen.
image853

Det sprutar ut riskakor ur öronen snart tror jag. Snyggt afro va?! Jag förvandlas till en het discodiva vid fullmåne, klart mycket coolare och
mer inne än varulvar, eller hur? Jag har grymma superkraften. Jag kan kicka med mina snygga platådojor och spreja folk blinda med min ultrahold hairspray! Och blir jag grym på att få vad jag vill från alla män när jag blinkar med mina långa förföriska ögonfransar, det är därför jag har glajjor.

Nu ska jag passa en väskauktion och titta Gossip Girl!

Kommentarer:
Postat av: Sabine

Haha, du är så skön Tesan!

Postat av: Tesan

Sabine: Mer groovy ;) (Tack sötis)

2007-10-05 @ 08:23:28
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits