Meloner är inget för mig

Ibland kommer jag på att jag skulle vilja ha ett par bröst, sånt man kan komma på när man är bröstlös som jag är.  Sedan tänker man lite längre och börjar undra vad man ska ha dem till. Så kommer man på att man trivs med sina små smultron.
image870
När jag ändå håller på kan jag skicka ett Tack till H&M som gör världens bästa, skönaste och mest prisvärda BH, från Our Perfect.

Ja, detta var då ett inlägg om bröst, snart har jag täckt alla de där "tabubelagda" ämnena. Hmm, vad får man mer inte prata om?

Kommentarer:
Postat av: Emma

Äsch, det är helt rätt av dig att prata om bröst! Det var bara roligt att läsa tycker jag. Jag är en med (naturligt) stora bröst. Och personligen, så tycker inte jag det är något kul alls. Eftersom de är naturliga, så hänger dom raaaakt ner... Jag skull nog lätt göra de mindre och fastare, om jag hade haft pengar och inte var så rädd för operationer... (och till en helt annan sak) Vad pluggar du för nånting?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits