Gossip Girl

Nu när jag har varit jätteduktig och skrivit klart mitt projektarbete så ska jag unna mig det nya avsnittet av Gossip Girl! Till det: en kopp thé.

Bloggen var igår tillfälligt inställd på vila på grund av projektarbete och romantisk middag. Tesan blev överraskad med rosor och en bordsreservation. Det var hur mysigt som helst (fram tills Prince Charming fick migrän). Skönt var det i alla fall att komma ifrån allt som har med skola,
telefoner och annat sånt vardagligt att göra. Det var skönt att bara ha lite vi-tid!

Kommentarer:
Postat av: Fantastica

Alltid kul att avsluta något, likaså "vi-tid" med sin älskling.

Postat av: mikaela

älskar GG :D

2007-10-11 @ 21:58:54
URL: http://kela.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits