Ett 22-ragg på motorvägen

Igår blev jag flörtad med. På E4:an. Jag satt ensam på en buss och flörten satt i en annan bil.
Sitter lite i mina egna tankar och så hör jag någon tuta och tittar ut lite genom fönstret på en bil bredvid bussen och ser att någon sitter och glor in på mig och liksom lutar sig fram för att se. Tror att jag inbillar mig men så kör bussen om bilen igen och då sitter både föraren och passageraren och vinkar armarna av sig mot mig. Jag konstaterade att jag var helt ensam på hela bussen så ja, det var väl emot mig.
Jag tar åt mig och skrattar.
Eller var det kanske någon jag kände som åkte förbi där igår och ville ha min uppmärksamhet?

Kommentarer:
Postat av: hannahsthlm

Hi hi..vem vet..men kul grej iaf ;)!

Postat av: niki

Lät väl lite sådär va... :)

2007-11-01 @ 10:36:32
URL: http://blogg.modul8.net

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits