Viktiga konversationer

Vad roligt det kan vara ibland när man kommer hem och MSN har stått på. Som nu till exempel då jag har varit iväg i två timmar, då är det tre personer som har skrivit till mig. Det blev lite komiskt faktiskt.

Person 1: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Person 2:
Hej, jag måste bara fråga en sak, vad heter det när man inbillar sig att man har en massa sjukdomar?
(lite senare):
Ja, jag kom på det, hypokondriker!
Person 3:
Ja, kolla vad kul! Jag kan använda MSN igen!

(Förlåt för eventuella felciteringar, mitt korttidsminne svek mig)

Kommentarer:
Postat av: Person 3

Förlåt då, att vi upptar din dyrbara tid... :P

2007-11-26 @ 22:29:41
Postat av: Tesan

Haha nej! Man blir ju bara glad när man ser att det är folk som vill prata med en. Det var bara så kul att alla hade skrivit så himla olika saker :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits