Myten om Tesan

Jag tycker inte om rosa, det är bara så som det verkar. Det är också en stor myt att jag skulle vara det minsta tjejig.

Nu ska jag ta fram Häagen Dazs, duscha (egentligen hade jag tänkt att bada och läsa Lipstick Jungle men det är redan så sent) och sedan äta glass framför förra veckans avsnitt av Gossip Girl ihopkurad under ett täcke i soffan.
Puss!
image885
Bonusmaterial:
Tesan står med armen ner i byxan och kliar sig på benet
Prince Charming: Vad gör du?!
Tesan: Jag letade efter min snopp men så kom jag på att jag inte har någon...
Prince Charming: Jaha


Kommentarer:
Postat av: Daniella

jag tycker inte heller om rosa. rosa är skit.

*faller ihop i en hög på golvet av skratt*

Postat av: Hanna

Haha, jag brukar också leta efter min snopp som jag inte har! hahahaha

2007-11-21 @ 15:48:28

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits