Mika pratar svenska


Mika: Fredagskväll... Do you understand what I'm saying, you don't need to be polite cause I'm probably making a billion mistakes but I'm trying really hard. But if you don't understand all do this!
(Mika viftar med armarna och halva publiken härmar varpå bandet och Mika börjar garva plus andra halvan av publiken som faktiskt fattade vad han sa...)
Mika: My band finds this very funny, thank you very much though. I'm gonna keep going: ??? skickade jag en demo till mitt plattsällskap de ringde till mig och sa att jag aldrig skulle kunna ge ut den här sången i USA.
Jag sa: vi får se. Ett år senare och vi är här i Stockholm... I forgot, that's wrong, I forgot... Ett år senare och vi är i Stockholm och här är historien om min vän Billy Brown!

Kommentarer:
Postat av: Mickan

Häftigt! Kul när de ger sig på att tala svenska. :D

Postat av: Sara

Mika var så jävla grym! Fy fan vad kul det var!!! :)

2007-11-11 @ 01:50:04
URL: http://Franzens.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits