Utmanad (igen)

Samunia utmanade mig. Har redan gjort den här utmaningen innan men kanske kan jag komma på fler knäppa saker. Det återstår att se...
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

(Slutligen väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.)

  • Jag sjunger hela tiden! Det är en pain in the ass att åka bil med mig för jag sjunger med i allt som spelas på radion/CDn.
  • Jag har blivit ombedd att rita en killes tatuering men jag vågade inte.
  • Jag måste alltid ha dricksglaset till höger om min tallrik annars kan jag inte äta. Det ä rnog den värsta tvångstanken jag har.
  • Jag skrattar pinsamt mycket åt mig själv (men jag är ju så himla rolig! Hahahahaha!)
  • Nej, jag vet inte hur många par skor jag har och jag pallar inte att räkna dem heller.
  • Jag börjar typ känna mig gammal... Haha! Jo, men ibland faktiskt.

Slutligen så skickar jag utmaningen vidare till den som vill och har lust. Lämna gärna en kommentar så får jag läsa om dina egenheter.

Kommentarer:
Postat av: jennie

Fast nu är det faktiskt så här; om man inte skrattar åt sina egna skämt, vem ska då göra det? Fram för fler som vågar tycka att de är roliga och som skrattar åt sina egna skämt, som man såklart tycker är roligast i världen!!!

Postat av: Tesan

Hahaha, ja det kanske är sant ;)

2007-05-12 @ 00:41:47
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits