Jag är hemma!

Jag är hemma igen och jag har haft det så himla himla bra. Det har varit så kul och jag vill redan åka tillbaka! Vi flängde fram och tillbaka mellan olika städer och bodde hos N's syrra me pojkvän och hos C, min klasskompis. Lite festande i Amsterdam, en del shopping och 80-talsfest!
Vi hann se Amsterdam, Leiden och Utrecht. Ganska bra på fyra dagar.
image697
Riktigt turistiga i Amsterdam
image698
Glasspaus i shoppandet i Leiden
image699
Club 11 i Amsterdam, en riktig Trance- och Houseklubb med bästa utsikten från 11:e våningen!
image700
80-talssminkad cyklandes i Leiden
image701
80-tals brudar på fest i Leiden

Kommentarer:
Postat av: Samunia

Verkar som du hade en toppen resa:) SJälv har man bara suttit hemma och suckat i fyra dagar...

Postat av: nazli

Fan va kul vi hade! synd ba att d gick så fort :( men ni får komma snart igen! puss puss

2007-05-22 @ 08:09:38
Postat av: Sofie

Åh vad ni verkar ha haft det mysigt och kul=) Man blir ju lite sotis=)

2007-05-22 @ 09:36:30
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Tesan

RE Nazli: Ja, vi hade jättekul!! Längtar redan tillbaka hihi. Tack för allt! Puss o kram

2007-05-22 @ 17:57:53
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits