Utmanad x 3

Jag blev utmanad av söta Angel, Daniella och Miss M idag.
So here we go!
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Vadå? Skulle jag vara konstig?
  1. Jag älskar svamp men kan absolut inte äta kantareller efter en viss incident med en mask. Någon hade rensat svampen dåligt och en mask hamnade i omeletten, såklart i min bit!
  2. Ja, alltså jag har världens största fobi för maskar och larver. En gång på gymnasiet såg vi en film om parasiter och så dök det upp en bild full med sånna där äckliga likmaskar typ, jag skrek rätt ut i klassrummet och kurade ihop mig till en liten boll. Folk tittade lite konstigt ja!
  3. Jag är jäkligt klumpig alltså, om något går sönder eller spiller så är det antingen jag eller Idas B.
  4. Jag kan inte dricka kaffe längre. Jag blir helt kocko och mår jätteilla efter några timmar. Ledsen, ja!
  5. Jag älskar att spela blåst och riktigt löjligt tjejig. Jag vet ju att jag har brains och kan man bjuda på några skratt så varför inte?
  6. Om jag hade varit kille hade jag varit tatuerad från topp till tå. It's so hot!
Utmanade är: Pannkaksbruden, ThisItellyou, Debbie, Consommateur, Josefin och Therezz!

Kommentarer:
Postat av: Viktoria

Nae jag vet inte :S den här mannen var iaf crazy idag :D

Postat av: Malin

Kul att du hängde på :D Ha en trevlig dag!

2007-03-07 @ 10:19:32
URL: http://thisismyown.blogg.se
Postat av: Danwei

Jag har också megafobi för samma sorts småkryp. Jag klarade inte ens av att läsa klart punkt 1 och 2 på din lista :)

2007-03-07 @ 11:49:29
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Tesan

Malin: Självklart ;) Trevlig dag till dig med!
Danwei: Usch, jag klarade knappt att skriva det.

2007-03-07 @ 14:48:06
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Josefine

Kul att du utmanade mig men jag kan verkligen inte komma på 6 stycken just nu :p

2007-03-07 @ 15:17:22
URL: http://coctaildeluxe.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits