Oh happy day!

Idag är det riktigt varmt ute, det var ju varmt redan vid åtta på morgonen! Hoppas verkligen inte det blir något "bakslag" nu, då gräver jag ner mig någonstans.
Jag gick på duggan ändå, det kändes faktiskt ganska bra igår när jag gick och la mig och som vanligt så är de flesta duggaledare jättesnälla och jag kunde ju lite. Alla blev godkända. Så jag firade med lite shopping, kan det bli bättre?
Köpte ett par byxor som jag länge tänkt göra men jag prioriterar alltid något annat. Sedan blev det en enkel t-shirt från herravdelningen som jag ska pyssla lite med idag. Den kostade bara 49.50!
Det är ju 10% vecka på H&M nu, jippi!

Sen blev det kanske en födelsedagspresent också... Någon fyller ju år imorgon, nämligen min älskade älskling!

Nu: TVÄTT!

Kommentarer:
Postat av: Desirée

Va kul att det gick bra på duggan. och att fira är viktigt! jag ska till H&M på fredag och utnyttja 10%-rabatten.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits