Jag är uttråkad alltså äter jag.

Slutade redan vid elva idag, vi hade bara lab. Så, vad ska jag göra nu? Jag har ju inget vidare välfyllt shoppingkonto och så gjorde jag ju av med en del igår, ingen ville luncha med mig och ingen är ju hemma nu. Så nu sitter jag hemma och äter macka. Köpte lite sött också, screw nyttighetsonsdag jag ska i alla fall äta kladdkaka ikväll då jag ska träffa några andra tjejer i klassen hemma hos A. V i ska rita och måla lite på en vägg som ska rivas.
Jag borde ju ta tillfället i akt och plugga lite men äsch, det kommer fler tillfällen, eller hur?

Kommentarer:
Postat av: therese

Hm...varför är det så ofta så att man äter när man inte har någonting att göra?...och ju mer mat jag har hemma desto mer äter jag.

Postat av: Tesan

Ja, det undrar jag med...

2007-03-22 @ 20:44:51
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits