Dagens

image492Missade en demonstration idag men jag tror inte den var viktig eftersom man var tvungen att snmäla sig om man ville g på dn. Anyways, de vill ju ha mig till jobet idag också men jag slutar skolan så pass sent så det går ju inte. De hade till och med dåligt samvete för att de ringde mig (ringer mig så mycket och jag är tydligen bra på att ställa upp). Det var länge sedan jag hade med en outfit så idag har jag på mig H&M, MQ, La redoute och Lindex. BH:n syns verkligen inte igenom i verkligheten, haha! (Den kommer från Kookai i alla fall.)
Till detta blir det ett par bruna stövlar...

Kommentarer:
Postat av: erika

den där kjolen från laredoute har jag också, love it! fast jag har sytt upp min till en puff kjol med resårband ;) och jag har den svarta. Me like to!

Postat av: Tesan

Den är riktigt skön och snygg tycker jag :)
Smart där med resårband.

2007-03-06 @ 17:02:53
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Lida

jag älskar de där halsbandet från HM:)

2007-03-06 @ 21:27:01
URL: http://independens.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits