Jag önskar mig sommar

image800Det är jäkligt jobbigt att man inte kan planera saker någon dag i förväg för att vädret är som det är.
"Kan vi inte hitta på något i veckan?"
"Jovisst, det skulle vara jättekul"
"Typ brännboll!!"
"Ja, fast det ska bli dåligt väder..."
"Okej men är det bra väder kör vi brännboll, blir det dåligt så blir det biljard!"
"OKEJ!"

Jag har börjat inse att jag kan köra bil, det är värsta coolt. Jag är tydligen "jätteduktigt" och det går "jättebra" för mig. Wow!

Dagarna bara flyger förbi och jag är busy busy känns det som. Har jobbat en hel massa men det har gått super. Jag var ledig igår och då var det helt plötsligt femtioelva pers som ville träffa mig (kändis ; ) ). Tyvärr har man inte tid för alla samtidigt men det blev en urmysig picknick vid Karlbergs slott med en massa underbara igår. Idag är jag också ledig så nu snart ska jag hem till familjen och krama om dem lite och sedan ska jag träffa en klasskompis för en fika. Mys. Jag gillar att vara ledig. Och snart har jag dessutom semester. asmys!

Iklädd:
Linne från Topshop, Kjol från La redoute, Kofta från Zara och halsband från Indiska. Mumsigt rosa läppar ;)

Kommentarer:
Postat av: Modesty Mia

Vilken fin outfit! Väldigt söt kofta. Vad härligt med semester, hoppas du får det toppenbra!!

Postat av: Sara

Jao, jag lever tjejen =) Hoppas allt e bra med dig med! Åker hem nu på lördag... vi ses! puss

2007-07-20 @ 11:53:19
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: peter

Vilket snyggt nagellack!! Vilket märke o färg o gärna nr på flaskan är detta lack?

2007-07-24 @ 13:12:01
Postat av: Malin S

Den koftan är så piffig !

2007-07-24 @ 19:44:26
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Tesan

Jag tror det är Mavalas La Paz jag har :)

2007-08-16 @ 19:20:56
URL: http://tesans.webblogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits