skinnjacka

skinnjackaIdag mötte jag älsklingen vid Helenlunds station när jag var på väg hem från skolan, mådde egentligen pyton men det piggar ju upp med gott sällskap. Vi gick ner till Kista Galleria så han fick äta lite lunch. Vi tittade runt en snabbis och övervägde att stanna några timmar för att vänta in en bio men ingen orkade så nu sitter vi hemma istället. Jag provade en skinnjacka på Sisters som var nedatt med 30%. Den var från Rock'n Blue liknande den här fast svart och inte alls så blank (!) Jag fastnade lite för den men jag tycker att de kan sänka den lite till för min skull. Pälsen var btw avtagbar.
Jag kom i alla fall hem tomhänt idag, betalade bara bussen till min love. Jag är så glad att han är hemma igen!




Kommentarer:
Postat av: Kerstin

Åh vad mysigt med lite kärlek. Min är hemma ett tag till. Hurra :)

Postat av: Tesan

Det finns inget bättre! =)

2007-01-09 @ 14:08:39
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits