Mitt firande!

middag
Vår middag, bilden är tagen med lång slutartid det är därför den är suddig vid rörliga föremål och så upplyst. Vi var 17 personer på middagen som vi hade ordnat som ett knytkalas sedan bar det iväg till en annan fest där vi skålade vid tolvslaget och tittade på allt fyverkeri.
Outfiten blev H&M-klänningen dock lite modifierad då jag tagit bort axelbanden, jag tycker den blev mycket finare så. Jag blev utkörd från badrummet så jag satte mig i hallen där vi har en stor spegel och fixade smink och hår som  ni kanske ser på bilden.
hårfixtomtebloss

Kommentarer:
Postat av: Sara

Hej! Vad fin klännijgen var utan axelband! Det passade dig! kram

Postat av: Tesan

Tack! kram

2007-01-02 @ 01:36:16
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits