Min shopping

Här kommer lite bilder på allt jag shoppade i fredags. Idag köpte jag ett gult skärp och ett par svarta tights på Lindex medan jag väntade på min tid hos optikern. Nu har jag beställt nya linser också, härligt att vara utan glasögon faktiskt, har varit utan linser ett bra tag nu.

Från vänster:
  1. Svart klänning med fickor från Tessie, halva priset (suckig kvalitet tråkigt nog men den var hemskt söt!)
  2. Närbild på klänningen
  3. Halsband med stort hjärta från Gina
  4. Knästrumpor, ett par svarta och ett par i silver från H&M samt Gardeniakopior från Din Sko (riktigt sköna faktiskt)
  5. Diadem med liten rosett från H&M
  6. Mörkblå klänning från H&M och tights från Lindex
  7. Skärp från Lindex

Kommentarer:
Postat av: Angelicas Closet

Bra fynd!
:)

Postat av: delinda

alltid kul med shopping=)

2007-01-30 @ 20:57:38
URL: http://delinda.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits