Gottigottgott

efterrättHar precis vräkt i mig det här. Det är så många som har tipsat om den här efterrätten nu så jag var tvungen att prova. Digestivekex, hallon och kesella vanilj. Mums!
Behövde något gott. Jag är så himla trött (som vanligt) även fast jag fick sova länge imorse. Tog en vända i stan efter labben men det blev ingenting. Provade en del fint men inget kändes tillräckligt fint.
Nu ska jag fortsätta slappa, snart är det dags för nya pluggtag igen, typ imorgon!

Såg förresten fortsättningen på Grey's igår, alltså nästa avsnitt, säsongsavslutningen. Utan att säga för mycket så kan jag ju säga att det slutar lika spännande som det här avsnittet.






Kommentarer:
Postat av: Ida

Mm, det där såg inte dumt ut! =)

Postat av: sabina

uh, det ser skitgott ut ju! :)

2007-02-01 @ 01:37:44
URL: http://sabinas.blogg.se
Postat av: Tesan

Det var riktigt smarrigt :)

2007-02-01 @ 18:47:15
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits