Go Posten!

Nu är jag kanske partisk eftersom vi på ica sammarbetar med posten och för att jag kan en hel del om posten. För nu är jag lite arg på Privpak som har feldistruberat mitt H&Mpaket. De har slängt iväg paketet någon helt annanstans och alla rycker på axlarna! Nu är det ju inte Schenker som rycker på axlarna utan utlämningsstället som ligger här. "Nä, vi vet ingenting, det är en massa paket som är borta..." Men då tar man väl reda på var de är då så man kan ge kunden ett mer professionellt svar, det försöker jag alltid göra i ett liknande läge.
Det är en himla dålig
sökfunktion för paketen. Man ser liksom bara att det står "feldistruberat".  Tacka vet jag posten (jaja, de krånglar en hel massa de med men just nu känns de bra).
Jag borde i alla fall få mina saker från La Redoute i veckan, det hade skickats iväg i fredags. Men shit vilket dyrt paket det blev då... Men sen så jobbade jag en himla massa i december, haha.

Jag tjänade 500 kronor idag, sålde vår digitalbox som inte funkar i det här huset (jäkla SH). Så nu är frågan om jag ska sitta hemma och mögla bland tråkiga vetenskapliga artiklar om östrogenreceptorn och micro array eller om jag ska åka till Kista och shoppa upp min femhundring och sedan träffa älsklingen och göra honom sällskap hem efter hans möte... Hmm, tough choice!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits