Fest hela helgen lång

Så, nu ligger jag äntligen i min egen säng, alldeles proppmätt och helt slut. Synd att man inte var ledig någon extra dag till. Firandet av min pappa började i lördags med tapasmiddag. Moster och kusinerna kom och åt med oss, det var jättetrevligt och maten uppskattades verkligen. Lille T kanske inte var så förtjust men han blev nog mätt på all julmust han drack.

Idag har jag slappat i mamma och pappas soffa, beställt lite grejer från Yves Rocher med mamma och fikat med pappas arbetskamrat. Pappa har öppnat paket och pratat i telefon mest hela dagen. Sen bar det i alla fall iväg till
Prinsen där vi avnjöt en tre-rätters middag med champagne och rödvin. Jag är så mätt fortfarande! Kan verkligen verkligen rekommendera Prinsen som har jättebra service och framför allt underbar mat. Jag beställde toast skagen, lamm och varm fondant (en chokladbomb kan man ju säga).

Imorgon kommer min älskling äntligen hem, jag saknar dig så mycket! Tyvärr blir det nog inte förrän sent på kvällen eftersom han först måste till Kista på möte. Själv början man ju skolan imorgon, buhu!

God natt

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits