Efter frånvaron

blåtröjaNu när min dator har varit paj så har jag inte surfat lika mycket. Var in och spanade på Asos nyss och hittade en del guldkorn. Jag tycker verkligen att den här tröjan/klänningen ser hur mysig ut som helst. Och jag är kär i allt blått just nu.
Annat fint var den här
klänningen och den här.

I fredags blev det en hel del shopping i Kista. Älsklingen var på möte på Kista campus så jag stannade i gallerian och gjorde av med pengar. Komponerade ihop en festoutfit (skor, strumpor, klänning, halsband och diadem) jag hade i fredags och sen blev det även en till sån här fast i marinblått.

I veckan måste jag åka och köpa these!

Kommentarer:
Postat av: delinda

snyggt =)

Postat av: Tesan

Ja visst var den!

2007-01-29 @ 15:54:20
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Anonym

tankte bara saga att d alltid e lika kul och lasa va du skriver. massa nya ideer. hoppas allt e bra. baj baj

2007-01-29 @ 22:19:21
Postat av: Anonym

Halsningar N:s syrra ;)

2007-01-29 @ 22:22:32
Postat av: Tesan

Hihi =)
Va kul att du tittar in också.

2007-01-29 @ 22:34:06
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits