Uttråkad

Sitter ensam här hemma och tittar lite slött på X-men 2 och läser lite bloggar... Det är helt enkelt listdags.

10 FAVORITER
Färg:
Blått
Mat: Wok
Band: Jag gillar för mycket musik
Film: Dirty Dancing
Bok: Odjuret
Sport: Friidrott
Årstid: Sommaren
Veckodag
: Lördag (fast inte idag kanske)
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Middagsdags

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Lite nere
Smak: Blä, jag är för mätt
Kläder: Jeans, blus och kofta
Bakgrund: X-men
Nagellack: Nej
Tid: 22.58 (ojdå, där ser man!)
Omgivning: Mitt vardagsrum
Irritationsobjekt: Jag behöver städa

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Ne
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Ne
Badat naken:Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
F
Du tycker om: Å så många!
Du inte gillar: Inte många

2 VAL
Kaffe eller te:
Thé
Vår eller höst: Vår (då fyller jag år)

1 ÖNSKAN: Att jag kan känna mig fullt frisk snart!

Kommentarer:
Postat av: Kerstin

Det är klart att man ska göra en lista :)

Postat av: Emilia

ÄLSKA DIRTY DANCING!

2007-02-17 @ 23:55:10
URL: http://lekmark.blogg.se
Postat av: Tesan

It's the best! =D

2007-02-18 @ 00:12:41
URL: http://tesans.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
hits